Härliga fredag!

God morgon!
Ska strax bege mig till bussen. Ska jobba några timmar sen ikväll ska min avdelning ut och äta tillsammans. Ska bli mycket trevligt!

Imorrn tror jag det blir lite shopping i sällskap av sötisen Sophie! Likaså det ska bli mycket trevligt!

Hinner liksom inte med att träffa så mycket kompisar som jag skulle vilja. Men vi hörs ju i alla fall :-)

Snart är det dags för inskolningen på nya förskolan för Vincent. Ska på samtal om det på torsdag. Har ju lite funderingar kring deras schema om dagarna. Men jag ska inte måla fan på väggen innan vi testat och fått se ett resultat. Det största oros molnet är att de ska vila innan lunchen, vilket jag tycker är helt åt skogen. Men de har tydligen denna rutin på deras övriga förskolor och dör fungerar det super bra! Hoppas det fungerar även för Vincent.

Påsk snart med. Jonas har jour hela den helgen så funderar på att ta Vincent med mig på tåget ner till Flen en natt.

Nej, detta duger visst inte. Lägga ihop det sista och gå är nog lika bra!

Hörs en annan gång!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja åk till flen ;)



Meh, vad då ila innan lunch, nej de låter i mina ögon..lite omöjligt :S

2012-03-16 @ 09:03:31
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Jag vill se Vincent-bilder oftare! Om inte annat kan du ju skicka mms! :D

2012-03-16 @ 11:09:07
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm..vila innan lunch.. Mycket märkligt..:-o varför byter ni förskola.?

2012-03-16 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0