Helg!!

Jobba ett stängnings pass sen är det helg som gäller :-)
Imorrn fyller jag år och vårt hem kommer fyllas med familj och vänner! Ska bli kul att träffa alla igen :) några vänner som kommer har jag inte träffat på evigheter, som Tess till exempel. Ska bli riktigt kul!

Har faktiskt inte så mycket att göra. Ska städa av lite men sen är det mesta klart. Maten fixar jag imorrn. Eller ja, hackar sallad och häller över potatissallad i en skål :D inte så jobbigt :-)

Vincent följer med sin farfar och Irene hem imorrn. Det kommer han nog gilla. Han älskar att vara hos sin farfar :-) pratade om det u veckan, då blev han så glad. Ville ha farfars kakor och mjölk :-) han vet vad farfar brukar ha hemma :-)

Ja ja. Ni lär få en uppdatering efter helgen. Blir inte så ofta att jag skriver längre.
Vet dock att det finns lite nya läsare :-) inget snaskigt att läsa, men välkomna ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0