Åh hej och hå

Idag har jag varit sjukt trött heeela dagen. Nu är kvällen här och jag känner mig pigg nu :-/
Pga p-sprutan (som ni läst om innan) så får jag sjuka svettningar när kvällen kommer och det är dags att sova :-/

På söndag är det mors dag :-) undrar vad Vincent *host host* hittar på detta år. Pengar till en liten tatuering skulle vara skoj :-) har kommit på vad jag verkligen vill ha. Kommer gå på samma spår att tatuera in något med barn. Men inte namn eller något sånt traditionellt.
Så det skulle vara uppskattat att få :-)

Annars är veckan planerad med diverse saker. På onsdagskväll är det personalmöte bland annat.
På torsdag är det förskolansdag på Vincents nya förskola.

Nästa torsdag har jag bokat tid för nagelförlängning :-) hittade på ett ställe vid jobbet för bara 250:- :-) elevbehandling egentligen, men tjejen är färdig utbildad och väntar bara på sitt intyg så jag bokade i rättan tid :-D

Idag var Vincent med mig på jobbet en stund på eftermiddagen. På vägen hem hittade vi 2 kanadagäss familjer vid ån :-) de hade 3 små ungar var och de va så sjukt söta :-)
Tänkte bjuda på en liten bild på två ungar som ligger och sover i solen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0