Dåligt med uppdatering

Oj, nu var det ett tag sen igen. Jag har inte riktigt tid att blogga ordentligt känner jag. Men ni får nöja er med ett inlägg lite hit och dit :-)

Vad har hänt då? Jo, syster och Fredrik kom upp förra lördagen och stannade till tisdag kväll :-)
Under Lördagen blev det både lite öl och vin. Maria kom över och myste med oss under kvällen. På söndagen begav vi oss till Bromma blocks för lite shopping. Maria följde med även dit :-D hittade lite godbitar på rean och lite nytt smink. Köpte nya "fit me", både foundation och consealer. Trivs mycket bra med den :-) den är super lätt på hyn och det syns knappt att man har smink på sig :-)
I måndags fyllde Jonas år och vi hade bjudit över lite vänner på tårta och öl :-) blev en mycket lyckad kväll må jag säga :-) kombon med att lägga sig sent och bli väckt av Vincent tidigt var inte den bästa. Men det är smällar man får ta :-D
I tisdags kom en del av Jonas familj på fika. Vi var lagom trötta hela gänget men det gick bra ändå :-)

Nu är det jobb som gäller fram till semestern. Har ganska mycket att hinna med fram tills dess så tiden lär gå fort :-)
Kommer knappt hinna vara hemma och njuta av sommaren i Stockholm. Första semester veckan åker Vincent och jag ner till Flen. Direkt därefter åker vi till Naxos i 2 veckor. När vi kommer hem är det bara en knapp vecka kvar av semestern. Då är det tvätt och fix inför starten på jobb och dagis igen.
Måste ändå erkänna att det känns bra att tiden är planerad så semestern inte går till spillo.

Det blev ett blandat inlägg detta. Men så blir det när jag glömmer skriva :-)

Nu är det dags att städa av lite och köra en maskin med tvätt.

Tjingeling och på återseende!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nemen hej!

Jaså kom han så tidigt! Nej precis, även om bebbe mår bra och skulle klara sig fint utanfrö magen så vill man ju att den ska växa och gro där inne som är tanken. Blir lite skakig av tabletterna, hoppas det släpper, de sa att de kunde gå över. Annars får jag stå ut 10 dagar och vill "den" komma sen så antar jag att den får det då. Var inte riktigt beredd på det bara! Kunde inte sova så bra inatt, låg bara och kände efter liksom, inte heller bra men hur skulle man inte kunna göra det.

2012-05-12 @ 07:51:46
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0