Jag fattar verkligen inte...

Igår fick Vincent gå och lägga sig runt 21 istället för 19.30. Jag gjorde det med flit för att se hur länge han skulle sova idag.
Det tycks nu inte spela någon roll när han somnar, han vaknar i vilket fall som helst runt 05 på morgonen.

Själv låg jag vaken näst intill tills Vincent kom in. Fick nån knäpp hosta när jag la mig igår kväll som inte alls ville låta mig sova.

Eftersom vi gick upp 05:30 idag så börjar Vincent bli trött och jag med då såklart. Men vilan får vänta en stund.

Vädret är kanon idag, men blir väl som vanligt att inte göra ett skit. Slänga i en maskin tvätt misstänker jag blir dagens höjdpunkt.

Visar er en bild på hur Vincent använder mina skålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0