Mitt lilla underbara hjärta!

Vincent har fått feber ikväll. Igår hade han hostat mycket på vilan sa de på förskolan.
Hostade inget hemma under natten men var lite små hängig imorse. Tänkte dock att han kanske var trött.
På vilan idag hade han klagat på ont i benen och när han kom hem och maten lagades somnade han. Kände på honom och han var väldigt varm.
Så, ja feber här då.
Undrar om det är växtvärk han har, visst kan man få feber av det?
Han fick massa kärlek och Ipren sen var han på benen igen.

Jag blir hemma med honom imorrn så hoppas jag det var något tillfälligt bara. Den sämsta dagen på jobbet att vara hemma på, men inget jag kan styra över.
Min tur att vabba och Jonas jobbar natt så jag får ta smällen :-/

Hoppas jag är tillbaka på torsdag. Då ska jag även gå och fixa mina naglar och det vill jag inte missa. På fredag är det ask & embla dagen och den vill jag också vara med på.

Min lilla skrutt, älskar honom så sjukt mycket! Mitt liv är så rikt på kärlek och han ger mig en stor del av det!

I helgen fixade vi till vår balkong med. Köpte matta och möbler. Bjuder er på två bilder från båda hållen.
Vi tog oss en låååång cykeltur i söndags och matade fåglar. Vädret var sjukt fint och det var riktigt mysigt där vi var. Råstasjön tror jag det stod.


Kommentarer
Postat av: Maria

vill komma o mysa me dig på din ballkong

2012-05-29 @ 21:08:25
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0