Såååå irriterande!!!

Känsliga läsare varnas!!

Jag håller på att bli galen!! Hela nyllet börjar se ut som en prickigkorv!!
Har fått så galet mycket finnar och inget jag gör hjälper mot det!! GRRR!!

Pricken över i:t är om mensen kommer nu med. Eller ännu värre, kommer när vi är i Grekland.
Under mina 2 år med p-sprutan är det det sista jag saknat. Har varit sjukt skönt att slippa det!!

Nu spelar hela kroppen mig ett spratt. Men känner i alla fall att det blir bättre!! Men humöret pendlar fortfarande upp och ner. Men det går över det med tack och lov!!

Så, ingen mer spruta för mig!!! (jag som är så galet rädd för sprutor med)
Och även om det känns som en evighet att bli av med besvären så har det trotsallt redan gått ett halvår sen jag tog sprutan sist!!

Läste ni trots att jag varnade er? Ni är så nyfikna kära läsare ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sluta med p-sprutan om det bara ger negativa saker ?? Dessutom är det väl bättre att ha den, dels som skydd och dels slippa ha mens.

2012-05-20 @ 21:50:08
Postat av: Anonym

Kanske planeras en bebis :-D

2012-05-20 @ 22:49:46
Postat av: tanja paronen

Är det bara nu när du slutar med p-sprutan som det är jobbigt eller har det varit lite knas under hela tiden? Själv käkar jag mini piller och dom har oxå den positiva effekten att jag "slipper" mens. men framförallt skyddar dom mig från att bli gravid UTAN bieffekter som enorma humörsvängningar och kraschat psyke. är lite nyfiken hur du upplevt p-sprutan då jag hört så olika från folk.

2012-05-24 @ 08:02:27
URL: http://tanjawijola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0