Helgen är inte över än! :)

Först! Hus visningen!!!
HERREJÄVLAR säger jag bara! Kände oss hemma så fort vi klev innanför dörren! Det levde verkligen upp till våra förväntningar och mer där till!
Imorgon ska mäklaren ringa och då ska vi boka in en till visning. Vi är väldigt intresserade. Där sätter jag PUNKT för det just nu.

I fredags kom systeryster och Fredrik upp. De var hos mig på jobbet runt 14 sen gick vi till ringen för att kolla in ny öppnade stadium. Där fyndade vi riktigt ordentligt! Till Vincent blev det Everest overall, ord pris 699:-, betalade 399;-. En Everest windstoper, ord pris 399:-, betalade 199:-. Till mig Everest vinterkänga, ord pris 599:-, betalade 299:-!!! Fiia hitta Everest dunjacka för 499:- :)
Det var riktigt kul att fynda så mycket!
Efter det åkte vi och hämta Vincent, köpte mat, myste hemma och bara hade det bra!

Igår klev vi upp ovanligt sent. Vincent vaknade sist, runt 9 tiden! Vi drack kaffe, åt frukost, duschade sen gick vi till Bromma blocks efter lunchen. Gick mest runt och tittade, njöt av solen och hade det allmänt trevligt!
Resten av dagen gick i fredagens spår. Mys, bus, mat och massa snacks framför tvn :)

Idag gick vi upp tidigt!! Men det gjorde absolut ingenting när vi såg vilken vacker morgon vi hade! Solen strålade, frosten glittrade och det kändes bara så bra! Det tog inte lång tid innan vi hade fått på oss ytterkläderna och var på väg ut :) vi lekte massa i gäddan och gick in på dagis gården och lekte vidare där!
Tog en promenad ner till affären och gick hem för att fika lite. Nästan hemma ser vi Jonas komma gåendes! Otippat att vi skulle hinna mötas på vägen!

Igår köpte vi en stor pumpa med oss hem, karvade till den och ställde på balkongen. Idag köpte vi en liten så den karvade jag till och ställde bredvid!

I eftermiddags åkte fin besöket hem igen och vi kröp ner i sängen allihop! Så mysigt att ligga där tillsammans!
Snart är söndagen slut och helgen med den. Nästan...

...Men inte för mig och Vincent. Hans förskola har stängt imorgon och vi ska till logopeden på första mötet så jag tar en mammadag. Farfar Janne kommer hit så jag kan åka direkt när Jonas kommer hem.

Bilderna får tala sitt tydliga språk för denna fina helg!


Kommentarer
Postat av: Pauline, mamma till två små

Å va roligt med husvisning. Hoppas ni får det =)

Ja vi får väl se hur länge Nova tänker vara en sjusovare helt enkelt.

2012-10-30 @ 11:39:28
URL: http://paulinesvardag.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0