Dessa helger...

Måste dom gå så himla fort?!?! :)

Denna helg har jag bara varit hemma. Torsdag och fredag var det planering på jobbet så avslutade vi det på stallmästaregården i fredagskväll. Mycket fint ställe och maten var super god!
I lördags ringde svärfar och Irene på eftermiddagen, de var i barkarby och ville titta förbi så det gjorde dom :)
På kvällen gick Jonas ut en sväng och jag la mig på soffan och slappa.

Igår när vi vaknade så var Vincent svullen och röd i ett öga. Tvättade rent det bara en gång så trodde inte det var ögoninflamation.
Men han somnade i vår säng på kvällen och när vi ska bära in honom till hans rum vaknade han och hela ögat var tjockt med var. Så hej på dig ögoninflamation.
Idag får han vara hemma med pappa sin och imorrn är jag hemma så hoppas vi att det räcker så.
Bara tvätta och se till att han inte kliar sig i ögat.

Idag börjar vårt nya schema på jobbet, inga stora förändringar för mig. Jobbar till 15:30 idag istället för 16:00 som innan.

Nu håller vi tummarna för att Vincents öga blir bra, okej? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0