Woooohooooo!!!

Ååååååh jag längtar såååå till söndag!
Då är det äntligen dags att kliva ombord på cinderella och ha skoj i 24 timmar :)

Jag vet ju hur alla dessa kryssningar alltid ser ut så jag vet vad som väntar :) och det är helt klart värt väntan!! Och längtan såklart :D

På söndag hämtar svärfar upp Vincent och mig, släpper av mig på terminalen och Vincent får spendera dygnet med farfar :D vet att dom kommer få det super kul, det får dom alltid :D
Har tagit semester måndag och tisdag så jag är pigg när jag ska jobba igen :)

Imorrn är det onsdag redan och svärfar hämtar Vincent åt mig på dagis. Har stängning och hinner inte hem tills dom stänger. På fredag är det stängning igen men då får Vincent följa med mig till jobbet :D

Jag lär uppdatera er efter kryssningen igen!! Om det är nån där ute som vill veta alltså! Har ca 50 unika läsare vid varje uppdatering, skulle vara skoj att veta vilka ni är!! Nån som törs? ;-)


Kommentarer
Postat av: Riikka

Jag älskar att åka på kryssning! Nu velar jag mellan en kryssning och shopping i eventuellt ullared. Man kan inte få båda! För många är valet enkelt men jag älskar som sagt kryssningar så för min del är det svårt. Vi får se vad det blir! Hoppas ni får kul iaf!

2012-09-18 @ 18:37:42
URL: http://riikkarabblar.se
Postat av: mamma

Klart vi ska ha kul, det har vi ju alltid.
Stannar farfar med Vincent så vi får hälsa på honom?

2012-09-18 @ 18:39:37
Postat av: Anonym

Jag vill veta allt om kryssen ;)

2012-09-18 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0