Men äntligen!

Blogg appen har inte fungerat på evigheter!! Jag som faktiskt tänkt bloggat nu!

Idag blir det typ inget inlägg då jag inte vet vad jag ska skriva.
Jag är hemma och vabbar med Vincent. Feber, förkyld och idag har han kräkts två gånger.

Flytten sker nästa vecka, har halva förrådet kvar att rensa. Men det mesta är packat och klart här uppe. Bara det vi behöver som ska packas :)
Mamma och Fiia kommer upp redan på torsdagen. På kvällen hämtar vi den förra ägaren sen ska vi kontrollera städningen :)
På fredagen skriver vi resterande papper och får nycklarna sen kör vi :)
På lördag morgon så kör vi ut mamma, Fiia och Vincent till huset sen kommer pappa upp med lastbilen :)
Det är mycket nu, men vi längtar så mycket!!

Att vabba mitt i mina planer ingick inte! Inte hälften så mycket som jag tänkt göra har jag fått gjort. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0