När jag äntligen tog modet till mig!!

I tre år har jag sugit på en tatuering jag vill göra. Har tittat på olika motiv och hållit på. Men aldrig ens gått till nån studio för att se priser och tider osv.

Förra veckan bara bestämde jag mig, NU ska jag göra det. Fick en tid kl 16 igår hos marina. Men när vi kom så hade hon glömt det. Hon frågade om jag kunde komma en annan dag, men det såg mörkt ut i mitt schema den kommande tiden. Hon försvann iväg och kom tillbaka. Hon hade pratat med Lukas som satt med en kund. Han skulle snart vara klar så om jag kunde vänta så kunde han göra det istället.

En timma fick vi vänta. Hade Robin och Vincent med mig dit. Oh herre-jävlar vad det gjorde ont. Vissa nerver över benet gjorde det helt omöjligt att slappna av. Fick dessutom stå upp och ha benet mot en stol.
Robin var min ängel där borta! Helt sjukt vad nervös och spänd jag var.
Men Lukas var duktig och det gick fort!

Det jag har valt som motiv är mitt och Vincents stjärntecken. Jag är fisk (h:et) och Vincent Vattumannen (vågorna).

Är sjukt nöjd med tatueringen och servicen dom gav!!!


Kommentarer
Postat av: Nea

Hej, hoppas allt bra! Ska jag vara ärlig tyckte jag först tatton såg konstig ut, men sen har jag tittat på den igen o läste vad symbolerna föreställde o den är jättefin! Älskar symbolik, o att mixa din o V stjärntecken var briljant idé nog inte jag hade kommit på. Jag har ju bara barnens namn, fast S har ju målat blomman jag har, så den är en varm symbol för mig. Kram

2013-04-05 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0