Dagen jag väntat på...

För första gången i mitt snart 26 åriga liv är jag nu tillsvidare anställd på heltid. Mina tidigare anställningar har varierat, men aldrig haft en fast tjänst.

Jag har jobbat som vikarie sen 9/1 2012, så i lite mer än ett år har jag väntat på detta. Jag är så himla glad så det går knappt att beskriva. Kan tänka mig att det ungefär känns som för min jobbarkompis kille.
Han har spenderat dagen med sin idol Messi och övriga laget, ska även spendera morgondagen med dom innan matchen. Han måste nig ha världens coolaste pappa som bara gått fram och pratat med tränaren idag och fixat detta!
Det är helt sjukt, men kan tänka mig känslan!


Planerna för framtiden blir mer verkliga i och med anställningen och jag kan nu pusta ut! Äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis

2013-02-05 @ 20:41:55
URL: http://icillasvilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0