Det går så där eller?

Det tycks liksom aldrig komma något tillfälle till att blogga! Tänker många gånger att det ska bli av, men då kommer något annat emellan! 

Fick i alla fall för oss att åka ner till Flen i lördags. Jonas skulle ändå iväg så vi passade på. Vi fick fika hos moster bibbi, käkade pizza, åkte raggis och åt glass, hem och drack kaffe för att sen dö ut i soffan av allt gott! En snabb visit, men mycket trevlig sådan!! 

Idag är jag i v 22 (21+5). Tiden går ganska fort just nu!! Var hos bm i fredags. Mitt första besök efter inskrivningen. Tog nya sköldkörtel prover och bokade in alla besök framöver. Vi bestämde förlossning och sen lyssnade vi på hjärtat, 150 starka slag. Vad tror ni? Pojke eller flicka? Jag tror på en flicka, men å andra sidan, det gjorde jag förra gången med och det var ju fel 😉 

Idag ska jag till läkaren. Får svar på provet sen ska vi prata jobb! 

Nu väntar vi på att tiden ska gå mest! Jag mår bra och bebisen har full aktivitet där inne!! Så mysigt att sparkar och slag bara blir tydligare och tydligare!! 

På onsdag ska vi på kryssning. Då är det Barbados som står för underhållningen igen! Eller ja, på scenen i alla fall 😉 

Nu måste jag duscha innan bussen går!! 

Tjingeling!! 

Kommentarer
Postat av: Riikka

Varför tar du sköldkörtelprover under grav? Eller gör du det annars med?
Hur länge tror du du tänker jobba nu??

Svar: Jag fick ta levaxin när vi väntade Vincent så nu tar vi prov för att se hur jag ligger till. Men jag behövde fortfarande ingen medicin! :D
Jag är nu halvtidssjukskriven fr.o.m måndag. Sen får vi se.
Helena Johansson

2014-04-28 @ 08:12:50
URL: http://riikkarabblar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0