3 dagar kvar!

Jag var så himla säker på att det skulle bli ett augusti barn. Men med 2 dagar kvar på denna månad känner jag mig ytterst tveksam! På tisdag är vi beräknade. Och jag håller fast vid att vi nog blir igångsatta. 

Än har det inte hänt nått som tyder på att det snart ska vara dags. Slemmisen har inte heller gått, vad jag vet. 
Så nej, bebisen verkar dröja på sig. 

Nästa måndag (8/9) har jag ny tid hos barnmorskan. Den lär jag också få gå på :) 

Nu väntar vi mest här hemma. Fast ändå inte. Tiden går faktiskt rätt fort. Och även om vi är redo för bebisen och klara med allt så känns det ändå som att det är lång tid kvar tills det är dags! 
Konstigt det där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0