Dagarna tickar på...

Dagarna går, om än väldigt sakta. Imorrn är det dags för ny vecka igen, 38(37+0). Har inte haft några direkta känningar. Vad jag vet i alla fall. Tycker heller inte magen sjunkit än. 

Igår bestämde Vincent att han vill tillbaka till dagis igen. Så idag ska han få gå efter det långa uppehållet. Tror han behöver det och känner det själv. Hade tänkt vänta till måndag, men han bestämmer. 

Igår fick jag för mig att sälja min cykel. Använder den inte och ska ändå köpa ny senare. Denna gång blir det faktiskt en elcykel. Men det dröjer innan jag cyklar igen :) 

Idag tänkte jag faktiskt packa bb väskan. Har en liten väska packad efter att vi var i skara. Men det är bara en akutväska så det saknas en hel del där i. Kläder till Jonas, fler ombyten till mig, mer bebiskläder osv. Lika bra att få det gjort så jag inte vaknar en natt och det har satt igång. Kan inte springa runt då och packa direkt :-D 

Nästa helg stundar det bröllop. Bebis får antingen komma innan eller stanna kvar. Hellre innan känner jag på ett sätt, fast gärna efter också. Hur som, mamma och Peter kommer upp redan den 21/8 på kvällen för att hjälpa till. Fia och Daniel kommer senare på lördagen då de ska på namngivning först. 
Har tjatat på Jonas om att han måste prova sina kostymbyxor så vi ser om han kan ha dom. Hittade en himla snygg klänning igår som går i samma färg som hans slips. Hoppas jag kan ha den trots magen. Men modellen på den säger att det borde gå. Hittade den på rea så ynka 199kr kostade den. Kolla får ni se vad ni tycker :) 


Från bubbleroom!

Så var det med den saken. Nu ska jag ta en snabb dusch sen väcka Vincent. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0