Hur kommer det starta?

Jag har de senaste dagarna börjat fundera kring hur det kommer att starta denna gång. 
Förra gången släppte ju slemmisen och sedan vattnet. Men jag har läst och förstått att det inte är det vanligaste utan att vattnet går under förlossningen alt att de får ta hål på hinnan. Vissa märker inte heller av när slemmisen släpper. 

Jag är nyfiken på hur det kommer kännas denna gång. Hur lång tid det kommer ta, när det startar osv. 
Det är idag bara 28 dagar kvar. Det är himla nära nu. Om bara 8 dagar är bebisen mogen att komma ut. Och även om den gärna får titta ut då så har jag inte för höga förhoppningar om att det kommer ske. 
Vill bara slippa gå över tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0