Lite små nervös!!

Idag börjar Jonas jobba igen, det gör mig lite nervös. Vet ju att han åker direkt hem om nått händer men ändå!! Igår gick jag in i v 38 så från och med nu räknas jag som fullgången, så himla spännande! 19 dagar kvar till BF. 
Har haft lite mer sammandragningar, men inga smärtsamma alls. Eftersom jag inte gick hela vägen med Vincent har jag lite svårt att veta hur det ska kännas. 

Har även lästa att många inte alls känner av något innan förlossningen plötsligt har startat. Får se hur jag märker det denna gång :) 
Vi längtar massor här hemma nu! Vill så gärna ha den hos oss! Men på nått sätt känns det som att jag kommer få gå över tiden denna gång :) 

Aja! Väcka Vincent så han kommer upp och iväg till dagis sen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0