Nu har vi valt!

Vi har ju som tidigare nämt pratat om detta med gudföräldrar. Det är inte så lätt att välja varje gång. 

Men nu har vi valt och även pratat med de som vi önskar som gudföräldrar till bebisen. Eller gudmödrar är nig rätt ord att använda. Dessa två blev systeryster Sofiia och Anna. Känner mig mycket nöjd med valet och vet att de kommer passa bra in i rollen. Tro nu inte att jag har massa krav eller så. Vill bara att det ska finnas ett extra stöd i framtiden, framför allt för bebisen men också för oss. 

Har så fantastiskt fina människor i mitt liv så valet har inte varit enkelt. Men jag har alla på olika sätt bara! 

Tack för att ni valt att tacka ja till detta, det är för oss en ära! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0