På onsdag...

På onsdag går jag in i v 38(37+0). Det betyder att bebisen är mogen att komma ut från och med då. Och just nu känner jag att den gärna kan få göra det. 
Vet att det inte finns något som kan påverka att förlossningen ska starta. Men igår hittade jag en fyrklöver, åt upp den och önskade mig en sak. Nu får jag ju inte berätta vad jag önskade, men vi får se om det slår in. 

Dagarna går, inte så fort, men ändå. Jonas bygger på det som ska bli förråd och i framtiden Vincents stuga. Han har haft hjälp av olika vänner i olika skeden. 
Vincent springer omkring ute och jag strosar emellan bygget och sängen. 

Vincent får vara hemma nästa vecka också men sen ska han tillbaka till förskolan igen. Jonas börjar jobba jour på torsdag sen är vardagen tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0