Snart är det måndag!

Helgen har varit full av mysiga besök. Igår hade vi Jonas bror och familj här först för fika och lite firande för Vincent. Och strax efter det kom mamma, syrran och Daniel för att fira honom också. Dagen gick i ett kan jag säga :) 

Idag kom min underbara vän Stina hit med sina två barn, casper och Vera. Kan inte förstå när våra ungar blev så stora. Och nu kommer en till. 

Och på tal om det. Imorgon ska vi äntligen få göra det tidiga ultraljudet. Vill ju såklart tro att allt är som det ska, men lite svårt är det. 

Idag gick vi i alla fall in i vecka 11. Så det går ju framåt såklart. 
Ser också fram emot läkarbesöket på torsdag. Han ska bedöma om jag behöver extra kontroller och hur jag ska jobba osv. Ska bli spännande. 

Ska försöka skriva imorrn igen så får vi se hur det gick på ultraljudet. 

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

ska ni ta reda på könet eller får det bli en överaskning?

Svar: Det är inte bestämt än, men har två månader kvar att bestämma det. :)
Helena Johansson

2014-02-02 @ 22:53:08
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0