8 veckor har gått!

Idag är det 8 veckor sedan vi beställde vagnen och allt. Det skulle ta 5-8 veckor att få den. För två veckor sedan skickade Jonas mail till Babyplus och frågade hur det gick. Fick till svar att de har allt inne och väntar nu bara på chassit, men det skulle komma inom 2 veckor. 

När chassit kommit så mailar dom info om hur betalningen ska ske, vi får betala och när dom mottagit den så skickas vagnen med DHL.

Nu väntar jag och väntar och väntar. Jonas tycker inte det är någon panik medans jag gärna vill klämma och känns ordentligt. Mest också kolla så det inte blivit något fel. Rätt jobbigt att reklamera till Holland. 

Så nu tycker jag faktiskt allt får ta och komma! Imorrn går jag in i ny vecka igen, v34 (33+0). Denna vecka med Vincent startade allt kan man säga. Slemmisen släppte 33+4 och fem dagar senare kom han! 


Koooooom nuuuuu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0