Äntligen!!!

Efter ca 9 veckor så har vi nu fått mail om att vagnarna är klara att skickas!! Äntligen!!! Vi har ju beställt ihop med en jobbarkompis till Jonas. Så de har väntar lika mycket som vi såklart!! Nu ska de betalas sen skickas dom :) 

Till något helt annat... Har funderat länge på det här med ytliga vänner. Vänner man "måste" vara vän med bara för att. Har ni såna vänner som ni känner att ni måste ha på typ Facebook och andra sidor bara för att det är er partners "vän". Inte ens en riktigt riktigt bra vän. Jag har ledsnat på fejjan lite och speciellt detta med att vara vän med massa som jag egentligen inte är vän med alls utanför. 
Det känns mest som att det är lite "för att" och nyfikenheten. Men inga jag umgås alls med eller hörs med heller. 

Så nu har jag börjat rensa min vänlista där. De flesta som finns/ska finnas kvar är släkt och vänner jag vill ha kontakt med. :D 

Hur tänker ni när ni lägger till vänner på typ Facebook? 😊

Kommentarer
Postat av: Nicole

Mig får du inte rensa bort ;)

Jag försöker rensa min fejja lite då och då, har man inte pratar ordentligt alls så vad är poängen.
Tror knappt jag har nån av Mattias vänner, bara familj och dom har jag väl dock för man måste.

Svar: Absolut INTE!! Men mest Jonas vänner som jag inte har nån kontakt med alls längre. Och de är inte så intresserade av att ha kontakt med varken mig eller Jonas heller för den delen.
Helena Johansson

2014-07-21 @ 20:29:16
Postat av: Carro kusin

Jag har många vänner på fb som jag inte har en verklig relation med. En del som jag inte ens säger Hej till. Eg ser jag ju knappt deras news feed heller! MEN för mig är det lite det som är kul med just fb. Jag vet att folk lever o lite vad dom gör o bor pga fb. Det kan personer som jag va nära vän med som liten lr gick i samma klass som ect. Jag tkr det är fint! Våra föräldrar kunde inte hålla kontakt med vänner/bekanta men det kan vi ☺️

2014-07-22 @ 09:38:55
Postat av: maria

Jag har många vänner men det beror på att jag spelar en del spel. Men då ska jag adda dem själv. Gör någon okänd en förfrågan så nekar jag. Jag håller tummarna att jag blir kvar på din lista me tanke på att vi knappt ses o inte skriver så mycket. Kram

2014-07-23 @ 00:30:45
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0