Bara massa gnäll!!

Kan redan nu varna för att jag bara kommer spy ur mig massa skit i detta inlägg! Så läs på egen risk!! 

När jag väntade Vincent så njöt jag. Tyckte det var hur mysigt som helst att va gravid. Trodde jag var som gjord för att bära barn! 

HA HA HA!! Jag känner mig så sjukt obekväm med detta denna gång. Vill bara att den ska komma ut så jag slipper det här. 
Jag har foglossning men får kuta runt som en dåre. Jag kan inte jobba pga smärtan, vilket fkassan skiter fullständigt i. Så inga pengar har jag heller då fkassan fortfarande inte godkänt min heltidssjukskrivning. Jag är hemma, med Vincent, hela dagarna. Han trotsar värre än värst, tror han jan styra och ställa som han själv vill. Skriker mig hes på han till slut! 

Jag borde ha lite lugn och ro runt mig. Har sammandragningar hela tiden och det blir inte bättre av att springa efter Vincent. Jag borde vila mer, men då är det alltid nått annat som jag måste göra. 

Jag går runt och är konstant svettig, dag som natt. Sover gör jag nån timma åt gången, sen måste jag upp på toa, vända den blöta kudden eller sträcka på benen pga smärtan. Går och lägger mig runt midnatt och vid 06 har jag ledsnat och går upp. 

Just nu har jag bara sån god lust att packa en väska och dra. Ensam!! Men så kom ju problemet fram igen att jag inte har pengar, har ingenstans att ta vägen och har i ärlighetens namn ingen lust att umgås med nån heller!! 

September kom nu!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälper inte att skrika på en trotsig 4-åring. Ju mera du skriker, desto roligare tycker han att det är !! Sätt dig ner i lugn och ro med honom, prata och fråga varför gör du så här ?? Vill du vara dum mot mamma ?? Mamma blir ledsen när du gör så här o.s.v.
Låt honom få gå till sitt dagis några timmar i veckan. Där kan han avreagera sig och få ut sin energi.
Lycka till !!

2014-07-13 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0