Dags igen...?

Nu var det ett tag sen jag skrev :) veckorna tickar på, tack och lov! Är nu i v 32 (31+4 idag). Snart är vi framme vid tidpunkten där allt började hända med Vincent. Slemproppen gick v 33+3, vattnet 34+1 och han tittade ut 34+2. 

På måndag ska jag till bm igen, rutin kontroll. Sen på tisdag ska jag till Sophia hemmet för kontroll av njurarna igen (om ni minns så hade den vätska i dom tidigare) och sen ska de även kolla livmodertappen igen för att se om det hänt nått med den. 

Veckan som var hade Jonas sin första semestervecka. Han och hans chef hoppade på hojarna och körde runt bland bergen i Norge. Vincent och jag packade ner oss i väskor och åkte till Flen. Vi har inte gjort något typ. När vi kom ner åkte vi direkt till fabriken. Fyndade till Vincent, två plagg till bebisen och en jacka till mig. Tyckte faktiskt inte att det var så mycket att ha där. 
Veckan har regnat bort, mamma och Fia har varit sjuka så vi har mest legat på soffan. 
Men i torsdags fick vi mer gjort. Vi skulle nämligen med bussen kl 06 på fredagen. I hälleforsnäs väntade fina bilar på att få åka iväg till power meet i Västerås. 

Vi hade en trevlig dag med massa skratt och dumheter som vanligt! Vi åkte vidare in mot stan framåt köken för lite käk och sen kolla cruisingen :D 
Vincent och jag åkte med Leif och Anna i år, i deras fina mustang från 1964. Mamma och de andra åkte med Cina och Göran i deras Pontiac catalina-59. 

Igår vaknade vi tidigt trots den sena hemkomsten. Det var direkt till att packa ihop det sista för Jonas skulle snart hämta oss. 

Nu är vi hemma igen och denna vecka ska bjuda på strålande sol och runt 27 grader. Skönt att slippa regnet en stund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0