Så kom då den dagen, v34+2.

Idag är jag på samma dag som när Vincent valde att titta ut. Vaknade runt den hör tiden efter några få timmars sömn. Hade inte haft värkar eller så under natten men massa besök av läkare som förklarar hur dagen skulle komma att se ut, bli igångsatt, hur barnet oftast mår, vilken hjälp det kan behöva osv. 

Men kring 6:30 vaknade jag i alla fall och var tvungen att kissa. Då startade värkarna. Kl 07 kommer barnmorskan in och då satte det igång på riktigt. 2 timmar senare, 8:59, kom han. Välskapt och alldeles perfekt. Han som vi trodde var en hon. En riktig liten smultron bebis! 

Jag har inte haft känningar ännu, vad jag vet. Sammandragningar har jag men inget mer vad jag tänkt på :D 
Tanken slog mig ändå här i veckan att den är klar för att komma om allt från 3-8 veckor. Vilken skillnad egentligen. 3 veckor eller som Max 2 månader. Nu önskar jag att det är 4-5 veckor kvar. Finns en del som ska fixas innan. :) sen har vi ett bröllop vi vill gå på också! Så innan 23 augusti får den gärna inte komma :D 

Idag blir det att vänta på DHL igen. De resterande paketen har anlänt till Stockholm nu nämligen :D woooohoooo!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0