Skara sommarland

Idag åker vi mot skara! Först blir det ett stopp hos barnmorskan sen drar vi iväg! 
Åker till Örebro först och hämtar babysittern och möter upp vårat resesällskap. 
Imorgon och onsdag blir det bad sen åker vi vidare ner i landet. Vi bokade rum nånstans nere vid Ullared så på torsdag blir det ett besök på Gekås 😊 
Bebiskläder och saker till den står först på listan. Sen kläder till Vincent med. Hittar säkert massor vi inte ska ha, det är inget ovanligt 😊 

Igår innan vi åkte mot malmköping skulle vi in till Bromma blocks. Jag körde som jag brukar. Hamnar mitt i ovädret och ser inte ens ut genom rutan. Hade lika gärna kunnat varit utan vindrutetorkarna, de hjälpte inget i alla fall. As snubbigt att köra! En trottoarkant körde jag på, det var översvämning så jag såg inte var jag låg. Ett under att jag inte körde på fler! 
Nu har jaggjirt detta, en erfarenhet rikare. Dock inget jag vill göra igen!! 

Vi fyndade de två sakerna vi skulle ha nere i malmköping och malma marknaden, tofflor till V och plånbok till mig 😊 

Det känns redan tomt utan Rasmus här hemma. Vaknade flera gånger i natt (extra många) och funderade på var han låg nånstans. Lika besviken varje gång jag insåg att han inte var där.
Men på torsdag ses vi igen!! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0