Som vi har väntat 😊

Igår kom vår efterlängtade vagn 😊 satte självklart ihop det på direkten och den blev himla snygg!! Lite större än jag minns den, men det gör inget alls. 

Idag ska vi tvätta och packa allt som går. Ska packa en liten bb väska med ifall nått skulle hända. Tar den fina skötväskan som kom igår med ☺️ Basen till babyskyddet satte vi dit igår så det får också åka med oss. 

Imorn åker vi först ner till malmköping, kollar marknaden medans uppträdandet är sen hem till mamma med Rasmus. 
Sen på måndag ska jag först till barnmorskan sen styr vi kosan mot skara. Blir ett stopp hos min gamle goe vän Stefan i Örebro. Vi ska nämligen köpa deras mamaroo 😍 

På hemvägen funderar vi på att åka ner till Ullared först! Bebiskläder, bebissaker och kläder till Vincent är det vi är ute efter. Tack och lov för Jonas så är jag ingen shopping fantast. Men Ullared är alltid Ullared 😉 


Fina vagnen, Bugaboo Buffalo all black!

Bild lånad från Google! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0