Tillväxt ultraljud och kontroll av livmodertappen!

Idag har jag varit på Sophia hemmet för tillväxt ultraljud och kontroll av livmodertappen. De skulle kontrollera så njurarna var bra utan vätska och det var dom. De såg hur bra ut som helst sa gynläkaren. Han tyckte vi hade en perfekt liten där inne! Livmoddertappen var bra den med och blev inte påverkad av tryck :) 

Fick se allt utom ansiktet då den ligger med huvudet i gången. Barnmorskan trodde den skulle ligga kvar så, så det hoppas vi på :D 

Efter dagens besök längtar jag bara ännu mer. Jonas märkte direkt att det var något när jag kom ut, leendet avslöjade mig. Nu är det inte många veckor kvar, går in o v 33 (32+0) imorrn. Några saker börjar sakta falla på plats, säng har jag att hämta hos bästa Anna och skötbord var systeryster och Daniel och köpte åt mig för 50kr :) lagom tycker jag :D 
Jag har köpt två par byxor och två bodys och lite strumpor. Men jag tänkte avvakta lite till med klädinköpen tills vi är helt hundra på vad som finns där inne. 

Sommaren och värmen har verkligen kommit med besked! Herrejävlar så varmt det är. Jag har sjukt svårt att somna på kvällen pga värmen. Igår la jag mig runt 01 tror jag, vid 03 hade jag fortfarande inte somnat så tog mig en kalldusch, sen klev jag upp 06 ca. Blir tokig!! 
Innan ultraljudet idag åkte vi till Barkarby, där köpte vi oss en golvfläkt!! Det är väl den bästa investeringen denna sommar! 
Imorgon väntar ännu en varm dag, antar att vi ska bada lite. Men först ska Jonas få åka och lämna tillbaka en trimmer han köpte idag. Den startar nämligen inte. :-/ 

Tjingeling på er!! 

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

e så glad att allt ser bra ut <3

2014-07-09 @ 00:17:01
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0