V 34+1

Idag är jag framme på den dagen när vattnet gick med Vincent. Minns allt som det var igår :D vid den här tiden satt jag i sängen på bb och åmade mig för nålen de satte i handen på mig. :D 


Mer då? Idag såg vi på track and trace på DHL att två av fyra Collin var lastade och var på väg hit. Det blev till att planera en hemma dag och vänta. Kring lunch ringde Jonas, sov bar iväg en sväng, och sa att DHL snart var här. 
Vi öppnade för att kolla vems grejer det var som kom. Vagnen var William och linneas, deras babyskydd och åkpåse. När vi kollade extra såg vi även att vårt babyskydd var med och adaptrar till dom båda.

Nu väntar vi på de andra två kartongerna. Det är vår vagn och topptyg, skötväska, myggnät till båda och Isofix bas till båda stolarna. Såg att de lämnade Köpenhamn 17:30 så det borde vara här imorgon :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0