Rensa bort...

Det händer väldigt sällan att jag ångrar saker. Självklart beror det ju på vad det handlar om. 
I detta fall (vilket jag tyvärr inte kan säga) så är jag så extremt missnöjd med ett val. Ett val jag trodde var självklart, något jag verkligen trodde på, men det blev verkligen ingenting av det hela! Vissa stunder går det bra, kanske mest för måsten. Men annars inget!! 

Sen kan jag ångra åt andra. Saker som andra kanske inte helt medger att de ångrar, men som de ger en tydlig bild av! 

När märker ni att ni ångrar saker? Vad brukar ni göra åt det? Har ni någonsin rensat bort saker i era liv? Vänner, familj, känslor? 

Kommentarer
Postat av: Carro kusin

Jag är en sån person som följer magkänslan o den talar alltid. När jag ångrar mig om nånting då måste jag verkligen göra allt för att ställa det till rätta hur illa det en kan bita mig i röven. Om jag känner ånger för nån annan så är jag oxå oftast ärlig o säger det. För känner man ånger för någon bör det ju va en person man står ganska nära? Ånger är enligt mig hemskt! Jag brukar väl inte direkt rensa i mitt liv men när man rört på sig en del som jag har så lär man sig verkligen vilka som är dom riktiga personerna i ens liv. Vissa personer möter man ibland bara en period i livet för att man behövde varandra just då.. Det är OK att det är så. Men det finns ändå dom som alltid behöver. Jag tror man vet vilka dom är. Bäst oxå att inte sträva efter en vänskap med någon som inte strävar efter den tillbax.
Puss på dig kussenuss 😘

2014-06-16 @ 20:24:55
Postat av: Nicole

Förutom att jag blir grymt nyfiken på vad du ångrar ;)
Så ja självklart så händer det och ibland när någon drar upp gamla historier om saker man gjorde när man var typ 17 så tänker jag en blandning av hur fan tänkte jag där och men herregud människa släpp det där det var tio år sedan.
Jag har inga problem med att ändra tillbaka.
Brukar väl oftast märka att jag fattat ett dåligt beslut när det genererar mer till missnöje, osämja, obehagskänsla eller allmänt mer krävande än vad det ger.
Har inga problem med att ändra tillbaka, till exempel skulle Phoenix ha haft två gudfädrar och två gudmödrar men hon i det ena paret snackade skit om min man, inget allvarligt eller så men jag satte direkt ner foten.

2014-06-16 @ 20:26:12
Postat av: Nea

Hej. Har rensat bort mycket, båda saker och människor som tagit för mycket energi ifrån mig. Sedan är det säkert folk som inte räknat med mig heller för den delen o då är det människor som inte funnits där för mig. Känner att jag blivit sviken av en hel familj när vi skilde oss, att M inte ens blev bjuden på en person högtidsdag säger kanske mer om dom? Ang saker är dödliga ting men visst grät jag när jag var tvungen sälja huset. Men man måste också gå vidare i livet. Vara tacksam för det man har. Familj som inte ens är biologiska välkomnar en precis som jag är. Man uppskattar nog saker och ting på ett annat sätt. Kram

2014-06-16 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0