Rolig respons på förra inlägget!

Tack till er som vågade svara på hur väl vi känner varandra! Nyfiken på dig, anonyma, som skrev. Vem kan du vara? 

Här kommer svaren! 

1. Född i Norrköping (som Nea var inne på), men uppvuxen i Hälleforsnäs. 
2. Vi är 5 syskon. Fiia, jag, Fredrik, Becka och Mirjam. 
3. Mitt stora intresse var sången och musiken. 
4. Mina bästa vänner var Sari, Mimmie (Nicole idag), Nenna och Jessica. 
5. Jonas och jag har varit tillsammans sen 5/1-08, så 6 år. 
6. Vincent föddes i v. 34+2. 6 veckor, 39 dagar tidigt. 

Ni alla hade rätt på det mesta :D allt beror ju på hur man själv ser det 😊 

I nästa inlägg ska jag berätta om hur vi kom fram till valet av vagn till kommande bebisen 😊 som förövrigt klev in i v 19 idag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0