Imorgon är det dags...

Så har dagen snart kommit... Dagen då jag ska till gyn och kolla livmodertappen! 

Känner en viss "oro"... Inte egentligen för vad som kan visas utan själva grejen. För är det något jag mår psykiskt dåligt av är det att gå till gyn. Speciellt också när jag vet hur undersökningen går till. 

Nåja, det bekymret får lösa sig då! 

Får väl slänga in ett par rader efter morgondagens besök :D 

Om någon hemskt gärna vill följa med mig så ska jag vara på ultragyn på Odenplans lärarhusets klockan 10:00 😉

Kommentarer
Postat av: maria

Hade jag inte jobbat så hade jag följt med dig

Svar: Tack :D
Helena Johansson

2014-05-26 @ 20:29:49
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0