Om jag hade fått välja...

Om det hade gått att planera så hade jag nog hellre valt att vara gravid på vintern. När jag väntade Vincent så var det inte alls lika jobbigt med kläder eller värmen, konstigt va? 😉 

Nu bråkar jag med mig själv varje morgon när det är dags att klä mig. De dagar när det är kallt och ruggigt är det lättare. Men i den här värmen så har jag problem!! Hade egentligen satt köpstopp på mig själv denna månad... Men kroppen säger något annat. Så igår köpte jag några svalare plagg att ha på mig. Blev ett par shorts, en kjol, ett linne och en klänning. Inser ju själv att det kommer jag inte långt på, men en bit i alla fall. 

Om jag ska stå ut i denna värme har jag krävt att vi ska köpa oss en lagom stor pool tills dess att vi väljer att bygga en ordentlig. Men denna sommar bara MÅSTE  jag ha något att svalka av mig i här hemma!! 

Hoppas på att vi kan dra iväg tidigt imorrn och köpa oss en!! 

Annars så är jag väldigt glad över vädret! Humöret är ju på topp och man kan se alla människor som kommer ut och är upprymda av solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0