En bebis har i alla fall fått komma till världen!

I natt kom det en liten tös som fått namnet emmi till världen! Min vackra fru och barndomsvän Sari och hennes man Pasi blev föräldrar för andra gången! Stort stort grattis till er alla igen! 

Men här gottar bebisen ännu till sig! Igår försökte jag ändå med lite aktivitet. Sprang upp och ner för trappen ett par vändor, hängde tvätt, fixade med disk och skurade hela köket. Samtidigt som jag dansade till musiken på radion. 
När Jonas kom från jobbet tog vi en promenad för att hämta Vincent, och dagis ligger inte nära direkt. 
På kvällen tog jag mig ett varmt och avslappnande bad för att sedan bädda ner mig. Tänkte att det var en bra kombo med ansträngning och avkoppling så bebis ville komma. 
Men nej, ingen bebis här än! 

Vi fortsätter vänta helt enkelt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0