Har tänkt skriva... Men blir inte av.

Jag har tänkt och tänkt och tänkt. Jag skulle vilja skriva både det ena och det andra. Jag skulle vilja dela med mig av min barndom, hur det är att växa upp i total fattigdom, ständig rädsla och ständig oro. 
Jag skulle vilja skriva om den där helvetet jävla (sluta läs nu om du har svårt för svordomar) fitt sjukdommen cancer. Hur jävla orättvis och hemsk den jävla fitt sjukdommen är. Hur arg jag är på att den finns och drabbar alla underbara människor!! 
Jag skulle vilja berätta om Cornelia och hennes utveckling. Att hon nästan säger PAPPA OCH MAMMA och att hon sitter väldigt bra själv. 
Jag skulle vilja berätta om mitt jobb som läggs ner. Att enheten jag jobbar på ska rivas och att personal har blivit varslade och vissa slutat frivilligt.  
Jag skulle vilja berätta att jag snart har körkortet i min hand. 
Jag vill också berätta att jag ska bli gudmor (som jag sagt tidigare) åt min syster bebis. Överraskningen blev dock att det kommer TVÅ små ljuvliga varelser. 
Vill berätta att vår nya bil är på väg till Sverige och väntas inom 1-2 veckor. 
Vill berätta om så mycket, som ni märker, men finner inga ord till något av de ovanstående.  

Vart ska jag börja? Och vem skulle egentligen lyssna (läsa)? Varför skulle ni vilja höra om detta!? :-) 

Kommentarer
Postat av: Riikka

Jag! Jag vill läsa! Mest för att jag tycker om att höra andra människors tankar, om livet, om vardagen, om sådant som berör. Eller inte beror. Saker som bara är.

2015-10-08 @ 12:14:18
URL: http://addsomesugar.byemschen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0