Men ååååh!!

Veckan som var, var inte den bästa måste jag ärligt säga! Vaknade natten till måndagen och fick springa på toa. Mådde inte dåligt men magen var helt ur balans. Lyckades somna om och vaknar en halv timma innan klockan skulle ringa. Denna gång hade jag en olustig känsla i kroppen, men fortfarande inte illa. Gick upp på toa till slut i alla fall. Precis som jag spolat så kommer det, helt utan förvarning!!! Jag stod på toan och fattade inte riktigt vad det var som hände. Jag hade ju tänkt gå till jobbet fast magen var knäpp.
Värst var att jag inte ens kände att jag var på väg att spy, det bara kom.
Resten av dagen ägnade jag mest vid hinken och toan. Stakars Vincent fick vara hemma då jag inte var i tillstånd att hålla igen ens till toan :-/ han var riktigt snäll hela dagen och visste vad som hände! Söt-ungen! ❤

På eftermiddagen lyckades jag somna och när jag vaknade var jag betydligt bättre! Ett tag funderade jag på att ringa ambulansen. Fy vad hemskt det var. Jag var såklart tvungen att vara hemma 3 dagar... Hade gärna gått till jobbet på onsdagen, men jag var inte välkommen.
Istället tog jag tag i att städa bort alla baciller. Det blev en riktig storstädning, dammade, torkade, hängde ut mattor, dammsög soffan, tvättade, skurade golv osv. Så skönt att få rent och vädra ur!
Vincent blev inte sjuk och nånstans hoppas jag det beror på att jag var snabb med att städa :)

I alla fall! Söndag idag då! Idag ska vi på två visningar. Två radhus på Värmdö som vi ska titta på. På samma gata :)
För er som missat det så har vi fått lånelöfte till bostadslån. Vi är på jakt efter ett radhus/villa på Värmdö.

Drömhuset har vi hittat! Det är visning på det på torsdag! Det är lite dyrare än vad vi tänkt oss, men det är accepterat pris och då kan vi lägga ett bud på några hundratusen under. Därför vill vi gärna vara på första visningen så vi får vara med direkt. Vi får helt enkelt se vad som händer!

På fredag slutar jag kl 13, då åker jag direkt in till centralen och möter upp systeryster och frazze som kommer med tåget. De ska stanna hela helgen då Jonas ska på kryssning igen! Ska väl gå ner till Bromma blocks och titta lite på lördagen i alla fall. Sen får vi se vad vi hittar på!

Jaja, jag uppdaterar er om visningarna så får vi se vad som händer :D


Kommentarer
Postat av: Maria

varför just värmdö? :)

2012-10-21 @ 10:02:16
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Helena- mamma till vincent

Vi vill bo på den sidan stan :) lugnet, naturen, skärgården. Det är väldigt fint där ute! :)

2012-10-21 @ 10:15:08
URL: http://helenan87.blogg.se
Postat av: Riikka

Ha ha, ironin i att jag kollade på samma hus häromdagen och tänkte "där skulle vi kunna bo" :P

2012-10-23 @ 11:46:28
URL: http://riikkarabblar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0